VESTUVIŲ DRABUŽIAI - VIS POPULIARESNĖ NIŠA

    Nepaisant sunkesnių laikų ir ekonomikos nuosmukių, viena iš pramonės šakų, kuri klesti ir plečiasi, yra vestuvių verslas. Tas pats pasakytina apie nuotakos drabužių ir vestuvių suknelių rinką.

    Ši unikali rinkos kategorija kiekvienais metais jau rengia specialius madų šou ir pristato naujas tendencijas, kad patenkintų augančią paklausą, visame pasaulyje. Skaičiuojama, kad tarptautinė vestuvių drabužių rinka siekia apie 56,5 milijardo JAV dolerių.
    Paprastai jaunos merginos, kurios, susituokia būdamos dvidešimties metų, neturi kitos galimybės, kaip tik taupyti, todėl rengiasi tai ką nusprendžia tėvai. Tačiau pasikeitus gyvenimo būdui, šiuolaikinės moterys tuokiasi vėlai ir turi didelį biudžetą savo ypatingai vestuvinei suknelei. Be to, vartotojai nori, kad jų vestuvinės suknelės būtų unikalios ir individualios.
    Didėjant vidutinės klasės pajamoms ir poroms, nusprendusioms susieti mazgą tik tada, kai jos yra finansiškai stabilios vestuvėms rengti, pradėjo augti vestuvinių suknelių rinka. JAV ir Europoje vyrauja didžiausios vestuvių drabužių rinkos, be to, jos yra diktuojančios ir sukeliančios vestuvių mados tendencijas visam pasauliui. Skaičiuojama, kad vien JAV vestuvinių suknelių rinka kasmet siekia beveik 7,7 milijardo dolerių. Japonija taip pat liudija didelę vestuvių aprangos rinką, tačiau palyginti nedidelė, lyginant su vakarietiškomis šalimis. Europoje vestuvių drabužių paklausa auga tokiose šalyse kaip: Jungtinė Karalystė, Vokietija, Ispanija ir Prancūzija.
    Tradiciškai vestuvių drabužiai būdavo skiriami tik mažoms vienetinėms parduotuvėlėms ir dizaineriams, kurie išskirtinai kurdavo vestuvinius drabužius elitui. Tačiau laikui bėgant daugelis mados dizainerių ėmėsi kurti visavertes vestuvių kolekcijas, o aukščiausios klasės mados etiketės pradėjo gaminti vestuvių drabužius ne tik turtingiesiems ir garsiesiems, bet ir padarė jas prieinamesnes jauniems vartotojams.
    Pastaraisiais metais daugelis pasiruošusių kurti vestunius drabužius pasinaudojo proga ir sukūrė nuotakos drabužių kolekciją. Dizainerių prekių ženklai, tokie kaip: Naeem Khanas, „Oscar de la Renta“, „Lanvin“, Mathew Williamson ir „Giambattista Valli“, įsitraukė į vestuvinių drabužių linijos kūrimą. Tokių mados parduotuvių tinklai kaip „J. Crew“, „Macy's“, „David's Bridal“, „Harrods“ ir „Bloomingdale's“ taip pat turi išskirtines vestuvių suknelių kolekcijas. Daugelis „premium“ prekės ženklų ir mados elektroninių parduotuvių taip pat siūlo galimybę internetu nusipirkti nuotakos drabužius. „Net-a-porter“, „premium“ mados internetinė svetainė, praneša, kad nuotakų drabužius siunčia į daugiau nei 65 šalis.
    Vieni garsiausių vestuvinių suknelių dizaineriai yra: Vera Wang ir Jenny Packhams. Jų vardai žinomi visame pasaulyje.