Odos priežiūra: 5 patarimai sveikai odai

Off Canvas

 

Odos priežiūra: 5 patarimai sveikai odai

Neturite pakankamai laiko intensyviai odos priežiūrai? Tam galite ir toliau nesugaišti daug laiko. Viskas ko reikia, tai tik keletas pagrindinių aspektų, kurie užtikrins sveikos odos gyvavimą. Rūpinimasis savo oda ir sveikas gyvenimo būdas gali užlaikyti senėjimo procesą bei užkirsti kelią daugeliui odos ligų. Pradėkime nuo šių penkių pagrindinių patarimų.

1. Apsaugokite savo odą nuo pavojingų saulės spindulių
Vienas iš pagrindinių sveikos odos priežiūros punktų yra apsaugoti ją nuo saulės spindulių. Ilgas būvimas saulės kaitroje gali pagreitinti raukšlių atsiradimą bei iššaukti kitas odos problemas – taip pat ir sukelti odos vėžį. Pilnam odos apsaugojimui naudokite kremą nuo saulės, kuriame SPF (apsaugos nuo saulės faktorius) yra ne mažesnis nei 15. Gausiai juo tepkite odą ir pakartotinai tą darykite kas 2 valandas ar net dažniau, jei maudotės vandenyje. Taip pat pasistenkite išvengti saulės kaitros bumo tarp 10 ir 16 valandos, kuomet saulės spinduliai yra stipriausi. Nepamirškite dėvėti drabužių kurie pilnai ar beveik pilnai dengtų odą (geriausia lininiai arba austi drabužiai), ir galvą saugokite dėvėdami plačias skrybėles. Naudokite drabužių skalbiklius arba specialius drabužius, kurie suteikia apsaugą nuo ultravioletinių spindulių.
2. Nerūkykite
Rūkymas sendina Jūsų odą bei sukelia raukšles. Taip pat šis įprotis siaurina kraujagysles visame organizme, dėl to sumažėja kraujotaka ir oda tampa blyškesnė. Be to, rūkymas išeikvoja odai būtinus elementus - deguonį bei maistines medžiagas. Jis taip pat kenkia kolagenui ir elastinui - pluoštams, kurie suteikia Jūsų odai tvirtumo ir elastingumo. Nepaisant to, rūkymas padidina plazminių ląstelių odos vėžio riziką. Jeigu rūkote, geriausia išeitis apsaugoti odą yra mesti rūkyti. Pasikonsultuokite su gydytoju, kad jis Jums padėtų lengviau mesti rūkyti.
3. Švelniai elkitės su savo oda
Kasdienis skutimasis bei odos prausimas taip pat gali pakenkti. Kad išsaugotumėte odą, ribokite maudymosi laiką. Karštas vanduo ir ilgas prausimasis duše iš odos ištraukia naudingąsias medžiagas. Prauskitės dažniau su šiltu vandeniu, rečiau su karštu, ir venkite stiprių muilų, kurie sausina odą. Taip pat odą skuskite naudodami skutimosi losjoną arba gelį. Intymiam skutimuisi geriausiai tinka švarus ir aštrus skustuvas. Skustuvą braukite plauko augimo kryptimi, o ne prieš jį. Po maudymosi švelniai sugerkite vandens lašus nuo kūno su rankšluosčiu. Jeigu turite sausą odą, pasirūpinkite drėkinamuoju kremu ar kita priemone, kuri turėtų atitinkamą apsaugos nuo saulės faktorių, aprašytą praeitam punkte.
4. Maitinkitės sveikai
Sveika mityba gali padėti atrodyti ir jaustis gerai. Valgykite daug vaisių, daržovių, neskaldytų grūdų ir liesų baltymų. Ryšys tarp dietos ir spuogų nėra aiškus, tačiau kai kurie tyrimai rodo, kad dieta, kurioje gausu žuvų taukų ir mažai nesveikų riebalų bei perdirbtų ar rafinuotų angliavandenių, gali skatinti jaunesnę veido odą. Geriant daug vandens, Jūsų oda bus gausiai drėkinama.
5. Valdykite stresą
Nekontroliuojamas stresas gali paversti Jūsų odą labai jautria bei sukelti aknę ar kitas odos problemas. Kad užtikrintumėte sveikos odos bei švarių minčių palaikymą, pasinaudokite šiais patarimais: užtektinai miegokite, nusistatykite gyvenimo ritmo limitus, sumažinkite savo darbų sąrašą ir darykite tai, kas Jums suteikia malonumą. Rezultatai gali Jus labai nustebinti.

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt