NORINČIOMS DŽIAUGTIS PUIKIA SAVIJAUTA IR FIGŪRA

    Keli patarimai, kurie padės sureguliuoti kūno svorį, figūros apimtis ir pagerins savijautą.

    Įvertinkite savo valgymo įpročius. Tik taip galėsite save kontroliuoti ir siekti geresnių rezultatų.

    Būtinai valgykite pusryčius. Tai svarbiausias visos dienos maistas, kuris tiesiog būtinas jūsų organizmui po nakties poilsio.

    Stenkitės valgyti reguliariai. Reguliarus valgymas kasdien suformuoja dienos režimą ir padeda išvengti persivalgymų.

    Su savimi turėkite sveikų užkandžių. Jei išalksite neskubėkite bėgti į artimiausią greito maisto kavinę, turėkite rankinėje sveikų užkandžių.

    Pirkti maisto eikite tik būdami sotūs. Alkani žmonės dažniausiai nusiperka daugiau maisto ir daug jo net nereikalingo. Jei pripildysite šaldytuvą tokiais nereikalingais ir dažniausiai nesveikais produktais, bus labai sunku atsispirti pagundai juos suvalgyti, tad pirkite tik tai kas iš tikrųjų jums reikalinga.

    Valgykite iš lėkštės ir sėdėdami prie stalo. Taip valgydami jūs jaučiate kiek maisto suvalgote, sutelkiate dėmesį procesui. Kai valgote paskubomis, iš pakuočių, stovėdami ar tiesiog kažkur eidami, dažniausiai suvalgote daugiau nei jums reikėtų ir nesureikšminate pačio valgymo proceso, tad atrodo, kad tik užkandote ir dar reikės pavalgyti.

    Maistą tiekite lėkštėse, o visa kita palikite virtuvėje ant viryklės ar orkaitėje. Kai į lėkštes nesudėtas maistas pateikiamas ant stalo didesniame dubenyje, dažniausiai kyla noras jo dar įsidėti sau, nors ir esate jau pavalgę.

    Neskubėkite valgyti. Valgykite lėtai, mėgaukitės skoniais ir kruopščiai kramtykite kiekvieną kąsnį. Juk signalas, kad esate sotūs, į smegenis atkeliauja maždaug po 20min., tad nereikėtų visą tą laiką valgyti kiek telpa, nes tikrai jausitės persivalgę ir apsunkę.

    Prisiminkite – užkandžiai tai lyg mažieji patiekalai. Jie irgi yra maistas ir būtent jie mažina ateinančio valgymo porcijas. Būtų gerai, jei tarp valgymų (užkandžių) išgertumėte gerųjų bakterijų, jos padės užtikrinti virškinimo sistemos darbą ir sustiprins imunitetą.

    Nevalgykite po vakarienės. Įprotis užkandžiauti po vakarienės bežiūrint televizorių yra didižiausias veiksnys kaupiant nereikalingus papildomus kilogramus. Kad taip nebūtų, iš karto po vakarienės išsivalykite dantis, o jei ko nors norėsis – rinkitės nekaloringus gėrimus.

     

    Šaltinis: fotomodelių agentūra MŪZA