Naujausias Rihannos prekės ženklas „Fenty Drop“ kalba pats už save

Off Canvas

 

Naujausias Rihannos prekės ženklas „Fenty Drop“ kalba pats už save

Rihanna galbūt yra vienintelė įžymybė, kuri pandemijos ir nacionalinio sukilimo metu galėtų išleisti naują kolekciją.

Liepos 10 diena atnešė naujausią „Fenty drop“, kuris yra tik pirmasis žingsnis iš trijų dalių serijos ir tęsis iki liepos vidurio. „Fenty Drop“ pats iš esmės niekuo neišsiskiria, tačiau pats jo pateikimas yra vertas dėmesio, ypač kai tiek daug prekės ženklų ir įžymybių išleisdami drabužių kolekciją daro nemažai klaidų. Rihanna savo asmeniniuose „Instagram“ įrašuose buvo išskirtinai socialinė ir politinė nuo George'o Floydo nužudymo, gegužės 25 d.
Fenty oficialiai paskyrai taip pat pavyko gauti #BlackOutTuesday raktažodį. „Fenty kaip prekės ženklas buvo sukurtas grožiui, galiai ir laisvei pakelti“, - prasidėjo jo pirmasis įrašas, skelbiantis aukas „Judėjimui už juodus gyvenimus ir spalvų keitimuisi“. „Šiuo metu rasistai bando atitraukti šias vertybes nuo juodaodžių ir mes nestovėsime vietoje ir neleisime, kad tai įvyktų. Mes esame per daug galingi, kūrybingi ir atsparūs “. Sekantis pranešimas nebuvo niekuo prastesnis bet tik priminimas, kad „tai ne poilsio diena… tai #PullUp (atsigriebimo) diena“. „Mes nebūsime tylūs ir nestovėsime vietoje. Kova su rasine nelygybe, neteisybe ir tiesiu rasizmu nesibaigia finansinėmis aukomis ir palaikymo žodžiais.“
Šiame kontekste pranešimas „švęsti nenugalimą jaunystės kūrybą, viltį ir dvasią“ iš tikrųjų nėra toks keblus. Pranešimas spaudai taip pat neskamba labai paviršutiniškai. Ir kai šis prekės ženklas pažymi, kad „kaip ir kiekvienoje laidoje, o ypač dabar, Fenty švenčia laisvę, įvairovę, vienybę ir solidarumą“, tai neatrodo taip paprastai kaip kitų prekės ženklų pranešimai.
Taip pat atkreipkite dėmesį: Fenty paaiškinimas, kaip šis pranešimas susiejamas su kolekcija, neatrodo ilgas. Aukštakulniai, psichodeliniai atspaudai, krepšiai su rausvu siluetu, marškiniai su gobtuvu, formai tinkančios asimetriškos suknelės ir kitos devintojo dešimtmečio subkultūros nuorodos yra „įkvėptos dešimtmečių jaunystės estetikos ir stiliaus, kurios atsirado staigių socialinių pokyčių metu“.
Natūralu, kad jaunimas taip pat vaidina pirmosios dalies kampanijoje. Pietų Afrikos fotografė Lea Colombo nufotografavo modelius Assa Baradji, Lilian Barru ir Daniel G, taip pat ir prancūzų muzikantą Coucou Chloe, kurio garsiniai takeliai nuskambėjo keliuose Fenty šou. (Ji akivaizdžiai pirmoji iš kelių artistų ir muzikantų tą pasiekusi). Fenty niekada neakcentavo tai, kad šie drabužiai tinka tiek vyrams tiek moterims, o tai tik padeda dar labiau paskleisti netradicinę idėją.

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt