Kuo skiriasi reklamos ir mados modeliai

    Kaip kalbama apie modelius ar modeliavimą, dažniausiai įsivaizduojami aukštos mados supermodeliai, tokie kaip Kate Moss, Gisele Bundchen, ir Naomi Campbell.

    Šiuos modelius žmonės įpratę matyti ant populiariausių mados žurnalų viršelių: Vogue, Elle, ir Harper's Bazaar. Šie modeliai turi nuosavas TV laidas, yra jų veidas, tampa kosmetikos kompanijų prekiniais ženklais ir išteka už futbolo žvaigždžių. Tačiau daugelis žmonių nepastebi ir neįvertina pelningiausios modeliavimo srities – reklamos modelių.
    Reklamos modeliai iš esmės yra tie modeliai, kurie atrodo kaip paprasti žmonės ir reklamuoja tokius produktus kaip maistas, buities daiktai, vaistiniai preparatai, kelionės, sporto įranga ir t.t. Skirtingai nei mados modeliai, reklamos modeliai neprivalo atitikti tam tikrų išmatavimų – aukščio, svorio, drabužių dydžio. Reklamos modeliai gali būti bet kokio amžiaus, svorio, aukščio, dydžio ar kūno formos.
    Reklamos modeliai neprivalo lankyti modelių mokyklos, tačiau labai rekomenduojama, kad jie turėtų šiek tiek aktorystės ir modeliavimo įgūdžių. Jų pasisemti galėtų sudalyvavę keliose modelių pamokose arba perskaitę kelias knygas apie reklamos modelius.
    Reklamos modelių užmokestis labai priklauso nuo darbo rinkos, kurioje modelis yra ir nuo pačio modelio profesionalumo ir patirties. Kitas veiksnys nuo ko priklauso modelio užmokestis - tai kaip klientas žada panaudoti tas modelio nuotraukas ar video. Pavyzdžiui, ar tai bus rodoma vietiniu, nacionaliniu ar tarptautiniu mastu. Kaip ilgai klientas rodys šią reklamą.
    Jei norite būti reklamos modeliu, pirmiausia Jums reikia susirasti modelių agentūrą, kuri Jus atstovautų. Todėl pirmiausia turėtumėte siųsti geriausias savo nuotraukas pasirinktai agentūrai ir laukti jos atsakymo. Skirtingai nei mados modeliai, kurių nuotraukos yra vertinamos pagal jų fizinę išvaizdą, reklamos modeliai turėtų įdėti šiek tiek daugiau pastangų į nuotraukas ir per jas atskleisti savo spindinčią asmenybę. Nereikia bijoti būti kūrybingam ir atskleisti kuo įvairesnių savo pusių. Kuo įvairiau save atskleisite, tuo daugiau šansų turėsite, kad klientas įžvelgs Jumyse potencialą.