Kodėl avokadas yra Jums naudingas?

Off Canvas

 

Kodėl avokadas yra Jums naudingas?

Avokadas – kreminės tekstūros kaulavaisis, augantis šiltame klimate, jis taip pat yra žinomas kaip vaisius, iš kurio gaunamas didelis kiekis sveikųjų riebalų. Avokadas yra natūralus maistinių medžiagų turintis maistas, kuriame yra beveik 20 vitaminų ir mineralų.

Mityba, kurioje yra daug visų rūšių vaisių ir daržovių, yra susijusi su tuo, kad sumažėja rizika susirgti ligomis dėl netinkamo gyvenimo būdo. Daugybė tyrimų parodė, kad daugiausiai augalinė dieta, kurioje yra maisto produktų, tokių kaip avokadas, gali padėti sumažinti nutukimo, diabeto, širdies ligų, ir bendro mirtingumo riziką, tuo pačiu užtikrina sveiką veido išvaizdą, plaukus, padidina energiją ir sumažėja svoris.

Avokaduose gausu maistinių medžiagų, kurios naudingos kievienam, nuo vaikų iki vyrų ar moterų. Vienoje porcijoje avokado (40 g) yra 64 kalorijos, 6 g riebalų, 3,4 g angliavandenių, 3 g skaidulų ir mažiau nei gramas cukrų. Avokadas yra puikus vitaminų C, E, K ir B-6, taip pat niacino, folatų, pantoteno rūgšties, magnio ir kalio šaltinis. Avokadas taip pat tiekia beta-karotiną ir omega-3 riebalų rūgštis. Nors didžioji dalis kalorijų gaunama iš riebalų, nevenkite valgyti avokado. Avokaduose gausu sveikų, naudingų riebalų, kurie padeda išlaikyti sotumą ilgiau. Riebalai yra būtini kiekvienai kūno ląstelei. Valgant sveikus riebalus, jie padeda išlaikyti sveiką odą, pagerina riebaluose tirpių vitaminų, mineralų ir kitų maistinių medžiagų absorbciją ir netgi gali padėti sustiprinti imuninę sistemą.

Avokadai tinka regėjimui. Avokaduose yra liuteino ir zeaksantino, dviejų fitochemikalų, kurie yra susikaupę akių audiniuose, kur teikia antioksidantų apsaugą mažinant ultravioletinių spindulių žalą. Kadangi avokaduose esančios riebalų rūgštys taip pat palaiko kitų riebaluose tirpių antioksidantų absorbciją, įtraukiant avokadus į savo mitybą, bėgant laikui galima sumažinti su amžiumi susijusios geltonosios dėmės degeneracijos riziką.

 

Osteoporozės (kaulų liga) profilaktika. Pusė avokado sudaro maždaug 25% rekomenduojamo vitamino K suvartojimo per dieną. Ši maistinė medžiaga dažnai yra praleidžiama, tačiau ji yra būtina kaulų sveikatai. Suderinus mitybą su pakankamu kiekiu vitamino K, galima palaikyti kaulų sveikatą.

Pakankamas folio rūgšties suvartojimas iš maisto parodė, kad tai gali apsaugoti nuo skrandžio, kasos, ir gimdos kaklelio vėžio rizikos. Mokslininkai mano, kad folatai apsaugo nuo nepageidaujamų DNR ir RNR mutacijų ląstelėms dalijantis. Avokadai netgi gali atlikti tam tikrą vaidmenį gydant vėžį, atlikus kai kuriuos tyrimus, nustatyta, kad iš avokado išskirti fitocheminiai preparatai gali slopinti ikivėžinių ir vėžinių ląstelių augimą ir mirtį, taip pat skatina imuninės sistemos ląstelių, limfocitų dauginąsi. Taip pat įrodyta, kad šios fitocheminės medžiagos, mažina chromosomų pažeidimus, kuriuos sukelia chemoterapinis vaistas ciklofosfamidas.

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt