Ko tau iš tiesų reikia, kad numestumei svorio

    Svorio numetimas gali būti tikras iššūkis. Internete pilna patarimų, kaip tai padaryti. Tačiau ne visų patarimų reikėtų klausyti, nes kai kurie gali kenkti jūsų sveikatai. Galų gale patarimų yra tiek, kad perskaitęs dauguma gali pasimesti ir visiškai nebežinoti, kaip elgtis. Tad nusprendėme palengvinti jums darbą ir surašyti keletą patarimų svorio numetimui, kurie yra iš tiesų veiksmingi.

    1. Sek viską ką valgai ir kiek sportuoji. Yra daug telefoninių programėlių, kurių pagalba gali tai lengvai padaryti. Sekimas tavo kalorijų bei fizinio aktyvumo, padės susigaudyti kiek iš tiesų tu gali per dieną valgyti, o kiek reikėtų sportuoti, kad numestumei svorio. Kai rasi savo balansą, svorio metimas nebebus toks sunkus.


    2. Pradėk valgyti daugiau daržovių. Daržovės paprastai turi labai nedaug kalorijų, tad tai puikus maistas svorio metimui. Be to daržoves valgyti yra sveika, tad taip pat pasirūpinsi savo sveikata. Daržovėse paprastai būna daug vandens, tad nors ir suvalgysi jų ne per daugiausiai, jausiesi sotus.


    3. Negerk alkoholio. Alkoholis ne tik kenkia tavo sveikatai, bet ir turi palyginus labai daug kalorijų. Pirmas dalykas, kurį turėtum padaryti, kai nuspręsi mesti svorį, tai atsisakyti alkoholio.


    4. Negerk gazuotų gėrimų, kuriuose yra daug cukraus ir kalorijų, tokių kaip sprite ar fanta. Po tokių gėrimų dar labiau nori gerti ir jie visiškai nedaro jokios naudos tavo sveikatai bei svorio metimui. Geriau rinkis vandenį su citrina, arbatas be cukraus. Ypatingai patartina gerti žalią arbatą, mat ji pagreitina medžiagų apykaitą ir taip padeda numesti svorio.


    5. Surask laiko sportui. Nebūtinai turi eiti į salę ir ten sportuoti kelias valandas. Pradžioje gali užtekti išeiti į lauką pasivaikščioti, daryti mankštas rytais, kurios prabudintų kūną ir suaktyvintų metabolizmą.


    6. Nebijok gerųjų riebalų. Svarbiausia, kad valgytumei subalansuotai. Gerieji riebalai virškinasi ilgiausiai, tad ilgiau išliksi sotus ir jausiesi gerai. Svarbiausia nekeisti savo mitybos drastiškai ir iš karto. Ar visiškai atsisakyti kaloringo maisto, net jei jie ir yra sveiki.


    7. Iš anksto planuokis ką valgysi. Pasigamink maistą iš karto. Alkis nuo apetito skiriasi, tad iš apetito gali suvalgyti žymiai daugiau nei planavai. Kad to nebūtų, iš anksto pasigamink sau valgyti ir malšink alkį, o ne apetitą su šita porcija.