Kaip per tris dienas numesti svorio

    Šventės, atostogos ar šiaip noras pavalgyti greitai sukaupia papildomus ir nelabai pageidaujamus kilogramus.

    Laimei, teisingai subalansavus maistą, nereikalingą svorį galima numesti per tris dienas. Tiesa, tam tris dienas reiks pasiryžti valgyti tik lengvai virškinamus produktus, daugiausia – vaisius ir daržoves. Produktus, pagal jų virškinimą, galima suskirstyti taip:

    1. Vaisiai, daržovės ir medus.

    2 Termiškai apdorotos, nekrakmolingos (išskyrus bulves ir kukurūzus) daržovės.

    3. Žali riešutai ir saulėgrąžos.

    4. Šalto spaudimo aliejai.

    5. Termiškai apdorotos krakmolingos daržovės.

    6. Žali, nepasterizuoti pieno produktai.

    7. Kruopos (rudieji ryžiai, perlinės kruopos)

    8. Pasterizuoto pieno produktai, šviežia žuvis ir mėsa.

    9. Rafinuoti produktai, cukrus.

    10. Termiškai apdoroti gyvulinės kilmės riebalai, mėsos pusfabrikačiai, soja.

    11. Dirbtiniai dažikliai ir priedai, sacharinas.

    Idealiu atveju, norint apsivalyti organizmą, meniu turėtų būti sudarytas iš pirmų penkių punktų produktų. Beje, šis sąrašas pravers, jei ir ateityje nuspręsite sveikai maitintis. Teisingas kasdienis racionas turi apimti pirmus aštuonis punktus, praleidžiant baltus miltus, cukrų, konservantus ir dažiklius. Tai turės teigiamos įtakos ne tik figūrai, bet ir virškinimo traktui bei veido odai.


    Ko reikia atsisakyti trims dienoms?

    Visus produktus, kurių gamybai naudoti balti miltai.

    Cukrų.

    Grūdines kultūras, riešutus ir pupeles.

    Pasterizuotus pieno produktus, išskyrus ožkų pieno sūrį.

    Mėsą.

    Alkoholį, tabaką, kavą, arbatą.

    Tris dienas pagrindinis maistas turi būti daržovės. Jos gali būti tiek žalios, tiek ir paruoštos. Jeigu turite blenderį ar sulčiaspaudę, galite pradėti „gerti“ daržoves. Galima valgyti ir nesaldžius vaisius, avokadus, ožkų pieno sūrį ir jogurtus. Iš grūdinių tinka grikių košė, galima ir šviežios žuvies.

    Aišku, norint laikytis „žaliosios dietos“, reiks apsirūpinti daržovėmis. Beje, kuo daugiau žalių ingredientų – agurkai, salotos, petražolės, bazilikai ir t.t. – tuo geriau. Kitas daržoves rinkitės pagal skonį. Tai gali būti pomidorai, morkos, kopūstai ir t.t. Ruošdami salotas, jas pagardinkite citrinų sultimis. Galima įmesti kelis griežinėlius obuolių.

    Iki pietų rekomenduojama gerti tik daržovių sultis ir valgyti šviežius, lengvai virškinamus, vaisius. Ši sistema numato, kad „sunkiausi“ produktai bus valgomi vakare.

     

    Dienos meniu

    Tik atsibudus, stiklinė vandens su citrinų sultimis. Vanduo turi būti kambario temperatūros.

    Pusryčių variantai:

    Šviežiai spaustų vaisių ir daržovių sultys,

    Greipfrutas arba žali obuoliai,

    Avokadai su citrinų sultimis.

    Pietūs:

    Žalumynų ir daržovių salotos. Kuo daugiau bus žalumynų, tuo bus geriau. Dar galite salotas pagardinti ožkų, avių sūriu ir avokadu.

    Vakarienė:

    Sočiausią valgymą reiktų pradėti nuo ląstelienos – šviežios daržovės bet kokia forma - , o baigt galima termiškai apdorotais baltyminiais produktais:

    Žuvis ir daržovės

    Vištiena ir daržovės

    Daržovės ir ožkų pieno sūris.

    Vištieną ir žuvį reikia virti arba troškinti, kepti negalima.

    Užkandai visada tiks pjaustytos žalios daržovės – obuoliai arba avokadai. Sutikite, kad tokia organizmo valymo programa neatrodo labai sudėtinga. Užteks trijų dienų, ir pasimirš visi persivalgymų sukelti sunkumai. Vaisiai ir daržovės naudingi ir figūrai, ir virškinimui, tad per tris dienas tikrai numesite porą kilogramų. Be to, jei laiku apsirūpinsite daržovėmis, badauti tikrai neteks. Jeigu manote, kad nepavyks suimti savęs į rankas ir per tas dienas norėsis ko nors saldaus, galite sau leisti kelis šaukštus natūralaus medaus arba kelis gabaliukus tikro karčiojo šokolado, kuriame yra ne mažiau 70 proc. kakavos. Toks šokoladas naudingas visiems, besirūpinantiems savo figūra. Jis lengvai virškinamas, jame nedaug cukraus ir jis padeda patenkinti desertų poreikį.