Kaip nuraminti nervus prieš fotosesiją

    Susijaudinimas tai jausmas, įsibrauna į smegenis ir užpildo jas abejonėmis, baimėmis ir nerimu.

    Dalivaujant kastinguose, atrankose ir fotosesijose natūralu jausti susijaudinimą, dėl spaudimo gauti tam tikrą rezultatą ir pasirodyti gerai. Štai keli patarimia, kaip nusiraminti prieš svarbų įvykį:

    • Susitaikymas – pradėk nuo susitaikymo su nervingumu, kaip normaliu procesu tavo gyvenime. Išnaudok šią nervingumo energiją tinkamai, vietoj to, kad jaudintumeisi, kodėl taip jautiesi. Kaikurie aktoriai ir modeliai tiki, kad nervingumas yra geras jausmas, kuris padeda geriau atlikti savo darbą, apsaugo nuo per didelio pasitikėjimo savimi. Didžiausias spaudimas, kokį galite sau sukelti, tai manyti, kad esate „nenormalus“ dėl to, kaip jaučiatės.
    • Gilūs įkvėpimai – nepamiršk kvėpuoti. Giliai įkvėpk nuramindama save ir atkurdama ramybę savo kūne. Tai nepanaikins nerimo, tačiau sustabdys prakaitavimą, drebėjimą ir minčių srautą. Išgerk stiklinę vandens ir pripildyk plaučius deguonies, taip visiškai nuramindama savo nervus. Kai žmogus yra išsigandęs ir nervingas, jis dažnai pamiršta kvėpuoti ir ramiai galvoti. Kai kurie pasineria į jogą ar meditaciją, taip visiškai nuramindami savo mintis bei pašalindami stresą.
    • Teigiamos mintys – neleisk savo protui pasinerti į neigiamas mintis. Pesimistinės mintys pridės dar daugiau nerimo ir visiškai išmuš jus iš vėžių. Galvok apie visus teigiamus šios patities ar darbo aspektus ir pajausk džiaugsmingą susijaudinimą dėl to. Kartais paklausti savęs „kas blogiausio gali nutikti?“ yra taip pat geras būdas suvokti, kad tai tikrai ne pasaulio pabaiga.
    • Pasiruošimas – jaustis nepasiruošus ateinančiai dienai taip pat gali prisidėti prie jūsų nervingumo. Planuokite, praktikuokitės ir pasiruoškite ateinančiam įvykiui kiek tik įmanoma. Galime garantuoti, kad jausiesi labiau užtikrinta ir atsipalaidavusi kastingui ar fotosesijai. Pasiruošimas gali būti maršruto, kur vykti, planavimas, pozų bandymas ar aprangos susidėliojimas tai dienai.
    • Išsiblaškymas – Kai jau būsi visiškai pasiruošusi, nukreipk savo mintis į sportą, knygos skaitymą ar muzikos klausimą. Pasirink tokį užsiėmimą, kuriuo iš tiesų mėgaujiesi ir nukreipk savo mintis nuo artėjančios dienos, įvykių, darbo iki ryto, kai jau galėsi visiškai tam susikaupti. Nes galvojimas apie tai, kas bus, tik pridės dar daugiau nerimo ir nervingumo. Kalbėjimas su drauge ar šeima taip pat gali padėti pabėgti nuo įkyrių minčių.