Grožis

Off Canvas

 

Tikriausiai dauguma yra girdėję posakį – mes esame tai – ką mes valgome. Tačiau tiesa ne visiškai yra tokia. Mes esame tai – kaip mes virškiname ir absorbuojame. Mūsų žarnos yra mūsų antrosios smegenys – jos nepaprastai svarbios, nes padeda mums palaikyti gerą sveikatą.

Baigiantis seniems, prasidedant naujiesiems metams, daugelį iš mūsų aplanko apmąstymo metas – ką mes nuveikėme, ko pasiekėme arba ko nepasiekėme praeitais metais. Galvodami apie praeitus metus, daugelis jau kuria naujųjų metų vizijas, tikslus, tikėdamiesi juos realizuoti ateinančiais metais, kad jie būtų laimingesni ir sėkmingesni už praėjusius.

Tikriausiai, kas yra nemiga – žino kiekvienas iš mūsų. Bent kartą kiekvienas yra pajautęs ką reiškia neišsimiegoti arba niekaip negalėti užmigti, nors avių suskaičiuota jau per šimtą...
Nemigos priežasčių gali būti daug ir labai įvairių: stresas, persivalgymas, liga, bloga savijauta, nuovargis, įtampa, ilgas buvimas prie telefono ar kompiuterio prieš miegą, per didelis kiekis kofeino ir t.t.

Kodėl mes dažnai valgome dar, nors jau jaučiame pilną sotumo jausmą? Kuomet sėdime prie stalo, ir nors esame jau pavalgę arba net nebuvome alkani, mes vis tiek stengiamės suvalgyti tą paskutinį kąsnelį. Kartais sunku kontroliuoti tokį nevalingą persivalgymą, tačiau įmanoma, tik reikia daug praktikos ir laiko.

Modeliai privalo kasdien prisižiūrėti save. Jie turi ne tik atrodyti sveikai bet taip ir jaustis. Todėl kasdien jie turi prižiūrėti savo mitybą. Dalinamės su Jumis keliais patarimais, kuriais kasdien naudojasi modeliai.

Skanus, sveikas, unikalus, tobulas užkandis kelyje – yra daugybė priežasčių kodėl reikia mėgti bananus. Dėl šio vaisiaus natūralaus apdangalo (jo žievės), bananas yra vienas sveikiausių vaisių, kuriuose nėra pesticidų. Taip pat, bananai yra puikus maistas žarnynui, nes juose gausu prebiotikų, kurie palaiko gerųjų bakterijų augimą.

Argano aliejus yra gaunamas iš arganios spinoso medžio. Šių medžių galima rasti tik Šiaurės Afrikoje, aplink Maroką. Žiūrint į arganijos medį, niekada neatspėtumėte kiek vertingų ir retų savybių jis turi.

Vis daugiau ir daugiau žmonių nori pradėti gyventi sveikiau – rinktis sveikesnį maistą, daugiau laiko skirti sportui ir t.t., bet dauguma per savo įtemptą gyvenimo tempą - paprasčiausiai tam neturi laiko. Tačiau reikia suprasti, kad sveikata yra svarbiau už bet ką šiame pasaulyje ir, jeigu nebus atrasta laiko ja tinkamai pasirūpinti - visi kiti dalykai, dėl kurių sveikata buvo atidėta į antrą planą – nebeteks prasmės. Tikrai yra galimybių gyventi sveikiau, net jei esate pats užimčiausias žmogus pasaulyje. Štai keletas jų.

Vaikai šiomis dienomis turi daugybę galimybių rinktis kai kalbama apie sportą. Nors vaiko sprendimas pasirinkti sporto rūšį yra ne toks oficialus kaip, pavyzdžiui, aukštosios mokyklos ar specialybės pasirinkimas, tačiau kainuoti gali tikrai panašiai, todėl kokią sporto šaką pasirinks – yra aktualu ir tėvams.

Kai jogos rūšių yra tiek daug, kaip rasti sau tinkamiausią? Galbūt išbandėte jogą sporto salėje arba savarankiškai namuose, tačiau tai dar nereiškia, kad to paties jogos stiliaus moko visur, nes jogos rūšių yra ne viena.
Norint atsirinkti sau tinkamiausią, reikia žinoti ir atskirti jos rūšis, todėl dalinamės populiariausiomis jogos rūšimis.

Atsižvelgiant į žmogaus medžiagų apykaitos greitį, kalorijų poreikius ir patį organizmą - kiekvieno žmogaus organizmas yra skirtingas ir maistas atitinkamai kiekvienam tinka skirtingas. Tačiau yra keletas bendrų rekomendacijų, kurių reikia laikytis, norint pasiekti maksimalų rezultatą sportuojant.

Kiekvienas grožį supranta savaip ir kiekvienas turi savo grožio sampratą. Tačiau bendra grožio idėja apima tris bendrus dalykus: sveikas kūnas, sveikas protas ir graži širdis.
Norint pradėti savo asmeninę grožio kelionę, reikia apgalvoti savo fizines ir psichines savybes. Kokiomis savybėmis Jūs didžiuojatės, kokius savo trūkumus pastebite? Kokia savybė ar išvaizdos detalė Jūs daro unikaliu žmogumi? Yra keli pagrindiniai dalykai, nuo kurių priklauso bendras žmogaus grožis.

Bėgant laikui keičiasi viskas – taip pat ir veido prausimosi koncepcija. Tas metodas, kurį naudojome kažkada senai – lengvas veido praplovimas tik vandeniu - jau senai nebenaudojamas, nes jo paprasčiausiai neužtenka išlaikyti sveiką ir švytinčią odą. Dabar mes privalome naudoti tam tikrus papildomus produktus, kurie gydo ir saugo mūsų odą.

Baigiantis šiltajam sezonui ir viena koja žengiant į šaltąjį - darosi vis sunkiau išlaikyti sveikus įpročius. Kad šaltasis laikotarpis nebūtų kliūtis visai pamiršti sveiką gyvenimo būdą – reikia stiprių paskatinimų ir motyvacijos.

Žiema yra puikus metų laikas – gražiausios ir jaukiausios šventės, baltas sniegas puošia gatves, visur tvyro paslaptinga kalėdinė nuotaika. Tačiau kartu su sniegu ateina ir šaltukas bei stiprūs vėjai – dėl ko daugelis turi pasirūpinti labiau savo sveikata, kad žiemos laikotarpiu išliktų sveiki.

Sveikai gyventi – reikia tam tikto ryžto, tačiau ryžtas didėja tada, kai įžvelgi kas tikrai neša naudą sveikatai. Sveikatos treneriai yra puikus šios įžvalgos šaltinis, nes būtent jie daug išmoko dirbdami savo darbą ir turi didžiulę patirtį šia tema.

Nors vasara jau praėjo, savo kūno formomis reikėtų rūpintis visada, kad vėsiuoju metų laikotarpiu nereikėtų savęs slėpti po plačiais megztiniais ar kelnėmis. Alinti savęs griežtomis dietomis ar dideliu sporto krūviu nebūtina, tačiau yra kelios sporto rūšys, kurios itin efektyvios, norint turėti modelio figūrą.

Dietologai teigia, kad sveiki pusryčiai – žmogaus dienos energija. Sveiki ir visaverčiai pusryčiai atlieka didžiulį vaidmenį, norint palaikyti subalansuotą cukraus kiekį kraujyje visą dieną, kas reiškia stabilią energiją ir gerą nuotaiką. Sveiki pusryčiai ne tik stabilizuoja cukraus kiekį kraujyje, bet ir padeda pasirinkti teisingesnius sprendimus, renkantis maistą likusią dienos dalį.

Viena iš aktualiausių gyvenime temų yra sveika gyvensena – tai dietos, sportas, sveikas maistas. Sveika gyvensena dažnai būna orientuota į svorio metimą, fizinės ir psichinės žmogaus būklės gerinimą.

Yra daugybė produktų: kremų, losjonų, kaukių, kurie daro „stebuklus“ su mūsų oda, tačiau reikia tinkamai pasirinkti kiekvieną odos priežiūros priemonę ir pritaikyti ją būtent tai kūno daliai, kuriai ji yra skirta.

Tikriausiai visi žino, kad daržovės turi sudaryti didžiąją dalį mūsų maisto raciono, tačiau tik nedaugelis šios taisyklės laikosi. Todėl dalinamės keliais lengvais būdais, kurie padės įtraukti daugiau daržovių į savo racioną.

Vasara be maudymosi ežere ar jūroje – ne vasara. Vasara asocijuojasi su saule bei vandeniu ir ne tik todėl, kad atsigaivintum. Paruošėme dar kelias priežastis dėl kurių norėsi daugiau maudytis šią vasarą.

Svorio numetimas gali būti tikras iššūkis. Internete pilna patarimų, kaip tai padaryti. Tačiau ne visų patarimų reikėtų klausyti, nes kai kurie gali kenkti jūsų sveikatai. Galų gale patarimų yra tiek, kad perskaitęs dauguma gali pasimesti ir visiškai nebežinoti, kaip elgtis. Tad nusprendėme palengvinti jums darbą ir surašyti keletą patarimų svorio numetimui, kurie yra iš tiesų veiksmingi.

Vasara, tai toks sezonas, kada festivalių vykstančių tavo šalyje ir svetur - apstu. Kiekvienais metais žmonių važiuojančiųį festivalius skaičius didėja ir didėja. Per vasarą yra būtina dalyvauti bent viename festivalyje ir jeigu, tai jūsų pirmasis kartas dalyvaujant festivalyje, mes jums padėsime jam pasiruošti. Paruošėme sąrašą daiktų, be kurių neišsiversite nei viename festivalyje.

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt