Grožis

Off Canvas

 

AKIŲ ŠEŠĖLIAI PAGAL AKIŲ SPALVĄ
Šiandien akių šešėliai yra daugiau nei gryni presuoti milteliai. Taip pat galite pasirinkti gelius, kremus, pieštukus ir birius pigmentus. Tad eksperimentuokite, kad suprastumėte, kas jums geriausia ir ką patogiausia pritaikyti pagal Jūsų akių spalvą.

ŽIEDO DYDŽIO VADOVAS – KAIP PASIRINKTI TINKAMĄ ŽIEDO DYDĮ?
Daugelis juvelyrų naudojasi dydžių žiedais, dideliu raktų pakabuku su kiekvieno dydžio žiedų rinkiniu ir kitomis priemonėmis, tačiau dabar, savo piršto dydį galite išsimatuoti ir neišėję iš namų!

Šis unikalus riebalų rūgščių derinys kokosų aliejuje gali turėti teigiamą poveikį Jūsų sveikatai-pagerinti smegenų ir širdies darbo veiklą, pagreitinti medžiagų apykaitą ir t.t.
Pateikiame 6 kokosų aliejaus privalumus Jūsų kūnui:

Šis pandemijos laikotarpis daugeliui žmonių ne tik pakoregavo įprastą gyvenimo ritmą,bei ir neigiamai paveikė imuninę sistemą. Socialus atsiribojimas ir stresas sudaro lengvas sąlygas pakeisti tradicinius mitybos įpročius. Pajutus stresą,apetitas gali būti paveiktas keliais skirtingais būdais,bet dažniausiai organizmas yra nualinamas badaujant.

Pasirūpinkite savo veidu.
Geriausias būdas paruošti odą fotosesijai yra kreiptis į profesionalus. Jie yra geriausiai žino, kaip paruošti jūsų veido odą prieš fotsesiją. Gaukite šveičiamąją veido proedūrą kelios savaitės iki jūsų fotografavimosi. Savaitę prieš jūsų fotosesiją sutelkite dėmesį į savo odos drėkinimą. Šiuo metu rinkitės labai drėkinančią procedūrą ar priemones.

Prižiūrėkite savo odą.
Prieš fotosesiją būtinai nušveiskite odą 2–3 kartus per savaitę. Kai nusausinsite odą, pašalinsite negyvas odos ląsteles, esančias viršutiniame jūsų odos sluoksnyje. Nublizginimas suteikia šviežios, sveikos odos įspūdį. Taip jūsų oda bus paruošta fotosesijai.

 

 1. Ryte atsikelkite šiek tiek anksčiau
Net jei atsikelsite 15 minučių anksčiau, jau galite daug ką nuveikti per tokį laiko tarpą. Pavyzdžiui: greitai nusimaudyti, išsivalyti dantis, apsirengti ir šiek tiek pasidažyti.

Dažnai sveika mityba siejama tik su sportu ar dietomis, tačiau tai ne tiesa. Subalansuota mityba padeda išlaikyti gerą savijautą bei imunitetą kiekvienam žmogui. Svarbu pasirūpinti, kad maistas būtų šviežias, įvairus, kokybiškas, jame turi būti svarbiausi vitaminai. Sportuojantiems itin svarbu atsižvelgti į tai, kad intensyvus gyvenimo būdas nenualintų organizmo ir jam nepritrūktų būtiniausių maisto medžiagų. Tad kodėl yra taip svarbu maitintis sveikai?

1. Užsibrėžkite mažus, tačiau svarbius tikslus ir siekite geriausio. Pavyzdžiui – valgykite 5 porcijas per dieną vaisių ir daržovių, įtraukite lapines žalias daržoves į 3 patiekalus per dieną ir gerkite mažiausiai 2 litrus vandens. 

Neturite pakankamai laiko intensyviai odos priežiūrai? Tam galite ir toliau nesugaišti daug laiko. Viskas ko reikia, tai tik keletas pagrindinių aspektų, kurie užtikrins sveikos odos gyvavimą. Rūpinimasis savo oda ir sveikas gyvenimo būdas gali užlaikyti senėjimo procesą bei užkirsti kelią daugeliui odos ligų. Pradėkime nuo šių penkių pagrindinių patarimų.

Sveikas gyvenimo stilius turi daug įgyvendinimo būdų. Tarp jų galima pasirinkti ir subalansuotą dietą ar sveiką valgymo planą. Taigi, kaip Jūs pasirenkate sveiko valgymo planą? Pradėkime apibrėždami, kas apskritai yra sveikas valgymo planas.

Tikrai ne – kremus veidui, rankoms ir kūnui – be jokių abejonių reikia naudoti skirtingus!!!
Veido drėkiklis yra skirtas tik Jūsų veidui ir kaklui. Paakių kremas – yra skirtas tik Jūsų paakių zonai, rankų kremas – tik Jūsų rankoms, o kūno drėkiklis – visam Jūsų kūnui – nuo pečių iki kojų pirštų.
Mūsų kūną dengia ta pati oda, tačiau vienoje vietoje mūsų oda yra storesnė, kitoje plonesnė.

Nenuostabu, kad dėl COVID – 19 pandemijos plitimo visame pasaulyje, daugybė žmonių pradėjo jausti nemažą stresą. Todėl pateikiame keletą praktinių ir naudingų patarimų, kurie padės su juo susidoroti.
Visų pirma – apribokite žinių srautą, kuris Jus pasiekia. Suprantama, kad visi norime būti informuoti apie esamą situaciją, kad jaustumėmės saugūs ir informuoti. Tačiau per daug žiūrėti žinias nėra puiki idėja. Pasikartojančios žinios apie pandemijos grėsmę gali Jus nuliūdinti. Skaitydami, klausydami ir stebėdami naujienas, nepamirškite daryti pertraukas, įskaitant ir socialinės žiniasklaidos platformas. Vietoj to pasirinkite paskaityti savo mėgstamą knygą ar užsiimti mėgstamais rankdarbiais.

Išlaikyti sveiką gyvenimo būdą, kuomet yra dirbama iš namų – yra itin svarbu. Prasidėjus COVID – 19 protrūkiui, daugybės įmonių darbuotojai buvo priversti pereiti iš biuro darbo rėžimo į namų darbo rėžimą. Nors dirbti iš namų yra patogu, tačiau šis sėslus gyvenimo būdas gali pernelyg apsunkinti Jūsų valgymo įpročius. Taigi, dalinamės su Jumis keliais patarimais, kurie padės Jums išlaikyti sveiką mitybą – net ir dirbant namuose.

 

 

Visi nori gyventi sveiką, laimingą ir visavertį gyvenimą, tačiau ne visiems tai pavyksta. Vienas iš pagrindinių sveiko gyvenimo padėjėjų – tai visada pilnas šaldytuvas, įvairiausių sveikų užkandžių arba sveikų produktų, kuriuos galite kasdien panaudoti ruošdami valgį. Sveikas gyvenimas – tai lengvumo, savęs nevaržymo jausmas, tai mėgavimasis maistu be jokio streso. Todėl, kad streso būtų kuo mažiau, dalinamės su Jumis patarimais, kurie padės be jokio streso savo gyvenimo būdą paversti sveikesniu ir laimingesniu.

Maistą gamina visi ir visur, tačiau kai kurie jį gamina dažniau, kai kurie tiesiog neturi tam laiko. Tikriausiai visi žino ir supranta, kad namuose gamintas maistas yra sveikiausias ir, kad gaminti reiktų kuo dažniau. Žinoma, šiuolaikinėje visuomenėje dažnai gaminti namuose yra beveik neįmanoma, nes kiekvienas turi savo darbus, po darbų kai kurie skiria savo laiką ir sportui, todėl namuose, dažniausiai, yra gaminama tik vakarienė. Taigi, ką daryti, kad namuose darytus patiekalus valgytume dažniau.

Už kiekvieno sveikai atrodančio žmogaus veido, slypi ir sveikas kūnas. Išvada viena ir aiški – sveika mityba – švytinti ir sveika oda. Ne paslaptis, kad kuomet valgote sveikus produktus, Jūsų oda gražėja, jaunėja ir švyti. Taigi, aptarkime pagrindinius maisto produktus, kurie labiausiai veikia mūsų odos būklę.

Tikriausiai reta moteris nemėgsta būti virtuvėje, tačiau dauguma moterų mato virtuvę kaip kūrybinę erdvę, kitos tą kūrybingumą jaučia mažiau arba išvis nejaučia. Sugebėjimas padaryti savo virtuvę vieta, kurioje malonu būti – suteikia stebuklingą poveikį maisto gaminimui ir pačiam maistui. Dalinamės su Jumis svarbiausiomis „laimingos virtuvės“ kūrimo principais.

Nėra nieko blogiau nei pabusti ryte stipriai užtinusius veidu, ypatingai kai tavęs laukia svarbus susitikimas ar šiaip ypatinga diena. Visų pirma, reikia žinoti, kad yra keletas sveikatos sutrikimų, kurie gali sukelti veido patinimą, pavyzdžiui: hipertenzija, inkstų liga, alerginė reakcija, trauma, dantų problemos ar net konjuktyvitas (akių liga).

Pats žodis - pleiskanos – skamba tikrai ne kaip, tačiau yra aktuali tema daugeliui. Dauguma žmonių turi šią problemą ir įvairiais būdais stengiasi su ja kovoti, o jeigu neišeina – bent jau nuslėpti.
Plaukų stilistė ir kirpėja Kathy Gilbert sako, kad moterys neturėtų plauti plaukų prieš einant miegoti. Arba, jeigu jau kitaip neišeina, išplovus palaukti, kol plaukai visiškai išdžius ir tik tada eiti miegoti.

Kiekvienas turi savo grožio idėjas – vieni kreipiasi pagalbos pas specialistus, kiti vadovaujasi savo idėjomis, tačiau visų norai yra tokie patys – sustiprinti savo natūralų grožį ir būti laimingais. Bendro grožio idėja apima tris pagrindinius dalykus: sveiką protą, sveiką kūną ir gražią širdį. Reikia nepamiršti pagrindinių taisyklių, kurių laikantis, visa tai pasiekti – bus itin paprasta.

Ieškote išskirtinės Valentino dovanos savo antrajai pusei? Mes Jums turime puikų pasiūlymą – romantišką fotosesiją porai Kaune arba Vilniuje su vizažistės paslaugomis. Kupono kaina – 70 eur. Į kainą įeina:

Niekas nepaneigs, kad prancūzės moterys yra be galo gražios. Raudonos putlios lūpos, išraiškingi antakiai, švytinti sveika oda – visa tai moterų prancūzių bruožai. Jos pasižymi lengvu, natūraliu elegantiškumu. Dalinamės su Jumis keliais prancūzių bruožais, kurie išskiria jas iš kitų moterų.

Išlaikyti jaunystę, gražią ir skaisčią veido odą bėgant metams - yra tikrai nelengva. Tačiau vien išorinė priežiūra nėra efektyvi. Mūsų veidas yra kūno organas, kuris ir parodo mūsų sveikatos būklę, todėl prižiūrėti reikia ne tik išorę, bet ir savo vidų.
Visų pirma, atkreipkite dėmesį į tai, ką valgote. Norint išlaikyti veido odą skaisčią – valgykite daug gerųjų riebalų, baltymų ir žalumynų. Valgio metu, užpildykite puse savo lėkštės žalumynais ir nebijokite gerųjų riebalų, tokių kaip riešutai ir avokadas. Gerų baltymų šaltiniai yra žuvis, vištiena, kiaušiniai, pupelės.


Veido oda taip pat atspindi ir žarnyno veiklą. Kad žarnynas dirbtų gerai, kasdien vartokite prebiotikus. Pavyzdžiui, nedidelį kiekį obuolių sidro įsipilkite į vandens buteliuką ir gurkšnokite visą dieną – tai padės užtikrinti sklandų virškinimą.
Mėgaukitės probiotikų turinčiu maistu. Tokiuose maisto produktuose kaip jogurtas, kefyras, rauginti kopūstai – yra daugybė gyvų probiotikų, kurie padeda mūsų kūnui virškinti ir pasisavinti maistines medžiagas. Fermentuotame maiste gausu antioksidantų, kurie padeda odai atrodyti sveikiau, kovoja su raukšlėmis.
Apribokite tokių produktų vartojimą kaip cukrus, glitimas, pienas, nes tai pagrindiniai kaltininkai, sukeliantys odos problemas. Pieno produktai gali sukelti uždegiminius procesus odoje, kurie pasireiškia odos paraudimais, egzemomis. Cukrus skaido kologeną, kuris atitolina odos senėjimą, glitimas verčia mus jaustis mieguistais ir pavargusiais – kas iš karto matoma ant mūsų veido.
Papildomai galima vartoti vitaminų, kuriuose yra cinko ir jodo, jie taip pat padeda palaikyti sveiką odą bei stabdo senėjimą.
Labai svarbu yra kiekvieną dieną išgerti po du litrus vandens – nes tai padeda maitinti mūsų kūno ląsteles ir padeda odai neišsausėti.
Stenkitės kuo mažiau stresuoti. Kalbant apie mūsų išorinį grožį, būtina pasirūpinti ir gyvenimo būdo įpročiais, nes būtent jų pagalba galima valdyti stresą. Pirmiausia miego rėžimas – eiti miegoti iki 22 valandos. Sportuoti – jeigu nemėgstate aktyvaus sporto, puikiai tiks jogos pratimai, meditacijos.

Žmonės susiduria su įvairiomis sveikatos problemomis. Tačiau viena iš svarbiausių – tai virškinimo ir skrandžio sutrikimai. Tai tikriausiai turėtų būti sveikatos problemų sąrašo viršuje, nes kai sutrinka skrandžio veikla – negaluoja ir visas kūnas. Didelis streso lygis, nepakankamai gera žarnyno flora, glitimo vartojimas ir griežtos dietos – tai yra pagrindiniai faktoriai, įtakojantys žarnyno veiklos sutrikimus. Dalinamės su Jumis keliais patarimais, kaip kovoti su žarnyno ir virškinimo problemomis, tokiomis kaip pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas, lėtas virškinimas.

Puslapis 1 iš 22

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt