Grožis

Off Canvas

 

Tikrai ne – kremus veidui, rankoms ir kūnui – be jokių abejonių reikia naudoti skirtingus!!!
Veido drėkiklis yra skirtas tik Jūsų veidui ir kaklui. Paakių kremas – yra skirtas tik Jūsų paakių zonai, rankų kremas – tik Jūsų rankoms, o kūno drėkiklis – visam Jūsų kūnui – nuo pečių iki kojų pirštų.
Mūsų kūną dengia ta pati oda, tačiau vienoje vietoje mūsų oda yra storesnė, kitoje plonesnė.

Nenuostabu, kad dėl COVID – 19 pandemijos plitimo visame pasaulyje, daugybė žmonių pradėjo jausti nemažą stresą. Todėl pateikiame keletą praktinių ir naudingų patarimų, kurie padės su juo susidoroti.
Visų pirma – apribokite žinių srautą, kuris Jus pasiekia. Suprantama, kad visi norime būti informuoti apie esamą situaciją, kad jaustumėmės saugūs ir informuoti. Tačiau per daug žiūrėti žinias nėra puiki idėja. Pasikartojančios žinios apie pandemijos grėsmę gali Jus nuliūdinti. Skaitydami, klausydami ir stebėdami naujienas, nepamirškite daryti pertraukas, įskaitant ir socialinės žiniasklaidos platformas. Vietoj to pasirinkite paskaityti savo mėgstamą knygą ar užsiimti mėgstamais rankdarbiais.

Išlaikyti sveiką gyvenimo būdą, kuomet yra dirbama iš namų – yra itin svarbu. Prasidėjus COVID – 19 protrūkiui, daugybės įmonių darbuotojai buvo priversti pereiti iš biuro darbo rėžimo į namų darbo rėžimą. Nors dirbti iš namų yra patogu, tačiau šis sėslus gyvenimo būdas gali pernelyg apsunkinti Jūsų valgymo įpročius. Taigi, dalinamės su Jumis keliais patarimais, kurie padės Jums išlaikyti sveiką mitybą – net ir dirbant namuose.

 

 

Visi nori gyventi sveiką, laimingą ir visavertį gyvenimą, tačiau ne visiems tai pavyksta. Vienas iš pagrindinių sveiko gyvenimo padėjėjų – tai visada pilnas šaldytuvas, įvairiausių sveikų užkandžių arba sveikų produktų, kuriuos galite kasdien panaudoti ruošdami valgį. Sveikas gyvenimas – tai lengvumo, savęs nevaržymo jausmas, tai mėgavimasis maistu be jokio streso. Todėl, kad streso būtų kuo mažiau, dalinamės su Jumis patarimais, kurie padės be jokio streso savo gyvenimo būdą paversti sveikesniu ir laimingesniu.

Maistą gamina visi ir visur, tačiau kai kurie jį gamina dažniau, kai kurie tiesiog neturi tam laiko. Tikriausiai visi žino ir supranta, kad namuose gamintas maistas yra sveikiausias ir, kad gaminti reiktų kuo dažniau. Žinoma, šiuolaikinėje visuomenėje dažnai gaminti namuose yra beveik neįmanoma, nes kiekvienas turi savo darbus, po darbų kai kurie skiria savo laiką ir sportui, todėl namuose, dažniausiai, yra gaminama tik vakarienė. Taigi, ką daryti, kad namuose darytus patiekalus valgytume dažniau.

Už kiekvieno sveikai atrodančio žmogaus veido, slypi ir sveikas kūnas. Išvada viena ir aiški – sveika mityba – švytinti ir sveika oda. Ne paslaptis, kad kuomet valgote sveikus produktus, Jūsų oda gražėja, jaunėja ir švyti. Taigi, aptarkime pagrindinius maisto produktus, kurie labiausiai veikia mūsų odos būklę.

Tikriausiai reta moteris nemėgsta būti virtuvėje, tačiau dauguma moterų mato virtuvę kaip kūrybinę erdvę, kitos tą kūrybingumą jaučia mažiau arba išvis nejaučia. Sugebėjimas padaryti savo virtuvę vieta, kurioje malonu būti – suteikia stebuklingą poveikį maisto gaminimui ir pačiam maistui. Dalinamės su Jumis svarbiausiomis „laimingos virtuvės“ kūrimo principais.

Nėra nieko blogiau nei pabusti ryte stipriai užtinusius veidu, ypatingai kai tavęs laukia svarbus susitikimas ar šiaip ypatinga diena. Visų pirma, reikia žinoti, kad yra keletas sveikatos sutrikimų, kurie gali sukelti veido patinimą, pavyzdžiui: hipertenzija, inkstų liga, alerginė reakcija, trauma, dantų problemos ar net konjuktyvitas (akių liga).

Pats žodis - pleiskanos – skamba tikrai ne kaip, tačiau yra aktuali tema daugeliui. Dauguma žmonių turi šią problemą ir įvairiais būdais stengiasi su ja kovoti, o jeigu neišeina – bent jau nuslėpti.
Plaukų stilistė ir kirpėja Kathy Gilbert sako, kad moterys neturėtų plauti plaukų prieš einant miegoti. Arba, jeigu jau kitaip neišeina, išplovus palaukti, kol plaukai visiškai išdžius ir tik tada eiti miegoti.

Kiekvienas turi savo grožio idėjas – vieni kreipiasi pagalbos pas specialistus, kiti vadovaujasi savo idėjomis, tačiau visų norai yra tokie patys – sustiprinti savo natūralų grožį ir būti laimingais. Bendro grožio idėja apima tris pagrindinius dalykus: sveiką protą, sveiką kūną ir gražią širdį. Reikia nepamiršti pagrindinių taisyklių, kurių laikantis, visa tai pasiekti – bus itin paprasta.

Ieškote išskirtinės Valentino dovanos savo antrajai pusei? Mes Jums turime puikų pasiūlymą – romantišką fotosesiją porai Kaune arba Vilniuje su vizažistės paslaugomis. Kupono kaina – 70 eur. Į kainą įeina:

Niekas nepaneigs, kad prancūzės moterys yra be galo gražios. Raudonos putlios lūpos, išraiškingi antakiai, švytinti sveika oda – visa tai moterų prancūzių bruožai. Jos pasižymi lengvu, natūraliu elegantiškumu. Dalinamės su Jumis keliais prancūzių bruožais, kurie išskiria jas iš kitų moterų.

Išlaikyti jaunystę, gražią ir skaisčią veido odą bėgant metams - yra tikrai nelengva. Tačiau vien išorinė priežiūra nėra efektyvi. Mūsų veidas yra kūno organas, kuris ir parodo mūsų sveikatos būklę, todėl prižiūrėti reikia ne tik išorę, bet ir savo vidų.
Visų pirma, atkreipkite dėmesį į tai, ką valgote. Norint išlaikyti veido odą skaisčią – valgykite daug gerųjų riebalų, baltymų ir žalumynų. Valgio metu, užpildykite puse savo lėkštės žalumynais ir nebijokite gerųjų riebalų, tokių kaip riešutai ir avokadas. Gerų baltymų šaltiniai yra žuvis, vištiena, kiaušiniai, pupelės.


Veido oda taip pat atspindi ir žarnyno veiklą. Kad žarnynas dirbtų gerai, kasdien vartokite prebiotikus. Pavyzdžiui, nedidelį kiekį obuolių sidro įsipilkite į vandens buteliuką ir gurkšnokite visą dieną – tai padės užtikrinti sklandų virškinimą.
Mėgaukitės probiotikų turinčiu maistu. Tokiuose maisto produktuose kaip jogurtas, kefyras, rauginti kopūstai – yra daugybė gyvų probiotikų, kurie padeda mūsų kūnui virškinti ir pasisavinti maistines medžiagas. Fermentuotame maiste gausu antioksidantų, kurie padeda odai atrodyti sveikiau, kovoja su raukšlėmis.
Apribokite tokių produktų vartojimą kaip cukrus, glitimas, pienas, nes tai pagrindiniai kaltininkai, sukeliantys odos problemas. Pieno produktai gali sukelti uždegiminius procesus odoje, kurie pasireiškia odos paraudimais, egzemomis. Cukrus skaido kologeną, kuris atitolina odos senėjimą, glitimas verčia mus jaustis mieguistais ir pavargusiais – kas iš karto matoma ant mūsų veido.
Papildomai galima vartoti vitaminų, kuriuose yra cinko ir jodo, jie taip pat padeda palaikyti sveiką odą bei stabdo senėjimą.
Labai svarbu yra kiekvieną dieną išgerti po du litrus vandens – nes tai padeda maitinti mūsų kūno ląsteles ir padeda odai neišsausėti.
Stenkitės kuo mažiau stresuoti. Kalbant apie mūsų išorinį grožį, būtina pasirūpinti ir gyvenimo būdo įpročiais, nes būtent jų pagalba galima valdyti stresą. Pirmiausia miego rėžimas – eiti miegoti iki 22 valandos. Sportuoti – jeigu nemėgstate aktyvaus sporto, puikiai tiks jogos pratimai, meditacijos.

Žmonės susiduria su įvairiomis sveikatos problemomis. Tačiau viena iš svarbiausių – tai virškinimo ir skrandžio sutrikimai. Tai tikriausiai turėtų būti sveikatos problemų sąrašo viršuje, nes kai sutrinka skrandžio veikla – negaluoja ir visas kūnas. Didelis streso lygis, nepakankamai gera žarnyno flora, glitimo vartojimas ir griežtos dietos – tai yra pagrindiniai faktoriai, įtakojantys žarnyno veiklos sutrikimus. Dalinamės su Jumis keliais patarimais, kaip kovoti su žarnyno ir virškinimo problemomis, tokiomis kaip pilvo pūtimas, vidurių užkietėjimas, lėtas virškinimas.

Kvėpavimo galios dažniausiai būna nepakankamai įvertintos. Jogos treniruotės metu atliekami kvėpavimo pratimai – tikrai daro stebuklus. Kvėpavimo pratimų būna įvairių – tie, kurie padeda sušildyti kūną, ir tie, kurie gali jį atvėsinti. Pavyzdžiui, karštą vasaros dieną, kada nepadeda nei šalti ledai, nei šalti gėrimai, o trokštate nors šiek tiek atvėsti – kuo puikiausiai tinka vėsinantis kvėpavimo pratimas. Naudojant šį kvėpavimo pratimą, kūnas ne tik galės atvėsti karštą vasaros dieną, tačiau bus pilnas energijos ir žvalus.

Mesti svorį – dažnai yra kur kas sunkiau nei įsivaizduojama. Norint sulieknėti, būtina keisti savo gyvenimo būdą, tačiau tam reikia stiprios motyvacijos. Yra daugybė dietų, pratimų, liekninamųjų maisto papildų, kurie skirti svorio metimui. Šie būdai yra efektyvus tik tuo metu, kada yra naudojami, vėliau, nukritęs svoris – sugrįžta. Yra kitų, ne tokių drastiškų būdų numesti svorį. Šie būdai turi tapti Jūsų gyvenimo dalimi, o ne trumpu dietos metimo būdu.

Mes visi trokštame gražios, švytinčios, jaunos odos, tačiau ar pakankamai įdedame pastangų į tai? Suprantama, kad ne kiekvienas turi galimybę reguliariai lankytis grožio salonuose ir palepinti savo odą įvairiomis procedūromis. Kai kurie odos valymo procedūrai neskiria nei 20 minučių, o ką jau kalbėti apie gilų odos valymą - nors ir suvokiame, kad norint turėti sveiką ir spindinčią odą, ją būtina reguliariai valyti. Veido valymas namuose turi būti kiekvieną dieną ir nesvarbu, ar Jūs dažnai lankotės grožio salonuose, ar dažnai turite vizitus pas kosmetologę.

Tie, kurie yra lankę arba tebelanko jogos užsiėmimus, jau esate susipažinę su patirtimi, kurią patiriate po kiekvieno jogos užsiėmimo. Tai palengvėjimo pojūtis, tarytum milžiniškas svoris būtų nuimtas nuo mūsų pečių. Ne paslaptis, kad joga priverčia žmogų jaustis ramiai. Tačiau ar kada esate pagalvoję kodėl jogos užsiėmimų metu vykstantys tempimo pratimai, meditacija, gilus kvėpavimas – verčia mus taip jaustis?

Žodis riebalai – tiesiog yra tabu kai kalbame apie dietą. Žmonės, besilaikantys dietos išgirdę šį žodį - išsigąsta. Dietologai sako, kad be reikalo, riebalų – nereikia bijoti. Yra didelis skirtumas tarp gerųjų ir blogųjų riebalų. Geruose riebaluose yra tiek daug gerų dalykų, kurie yra itin naudingi mūsų tiek vidinei, tiek fizinei būklei. Riebalai subalansuoja hormonus, padeda išlaikyti odą elastingą, plaukus sveikus ir žvilgančius. Taigi, dalinamės su Jumis gerųjų riebalų turinčių produktų sąrašu.
Avokadas – mononesotieji riebalai padeda sumažinti cholesterolį, yra puikus b grupės vitaminų šaltinis. Jį galima valgyti su salotomis, ant duonos, košėje.

Tikriausiai dauguma yra girdėję posakį – mes esame tai – ką mes valgome. Tačiau tiesa ne visiškai yra tokia. Mes esame tai – kaip mes virškiname ir absorbuojame. Mūsų žarnos yra mūsų antrosios smegenys – jos nepaprastai svarbios, nes padeda mums palaikyti gerą sveikatą.

Baigiantis seniems, prasidedant naujiesiems metams, daugelį iš mūsų aplanko apmąstymo metas – ką mes nuveikėme, ko pasiekėme arba ko nepasiekėme praeitais metais. Galvodami apie praeitus metus, daugelis jau kuria naujųjų metų vizijas, tikslus, tikėdamiesi juos realizuoti ateinančiais metais, kad jie būtų laimingesni ir sėkmingesni už praėjusius.

Tikriausiai, kas yra nemiga – žino kiekvienas iš mūsų. Bent kartą kiekvienas yra pajautęs ką reiškia neišsimiegoti arba niekaip negalėti užmigti, nors avių suskaičiuota jau per šimtą...
Nemigos priežasčių gali būti daug ir labai įvairių: stresas, persivalgymas, liga, bloga savijauta, nuovargis, įtampa, ilgas buvimas prie telefono ar kompiuterio prieš miegą, per didelis kiekis kofeino ir t.t.

Kodėl mes dažnai valgome dar, nors jau jaučiame pilną sotumo jausmą? Kuomet sėdime prie stalo, ir nors esame jau pavalgę arba net nebuvome alkani, mes vis tiek stengiamės suvalgyti tą paskutinį kąsnelį. Kartais sunku kontroliuoti tokį nevalingą persivalgymą, tačiau įmanoma, tik reikia daug praktikos ir laiko.

Modeliai privalo kasdien prisižiūrėti save. Jie turi ne tik atrodyti sveikai bet taip ir jaustis. Todėl kasdien jie turi prižiūrėti savo mitybą. Dalinamės su Jumis keliais patarimais, kuriais kasdien naudojasi modeliai.

Puslapis 1 iš 22

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt