Garsių modelių dietinis meniu

    Atėjus šiltesniems orams, daugelis pasižadame reguliariai sportuoti, valgyti daugiau daržovių ir vaisių, numesti per žiemą susikaupusius riebaliukus. Tačiau griežtos dietos , griežtas sporto rėžimas - ne visoms prieinamas ir tinkamas, todėl norime pasidalinti keletą žymių modelių dietiniu meniu patarimais, kurie gal būt palengvins Jums šią nelengvą užduotį.


    „Vikctoria's Secret“ modelis Martha Hunt teigia, kad paprastai valgo daugiau nei turėtų valgyti, ypač prieš šou pasirodymus. Tačiau ji stengiasi vartoto tokį maistą, kuriame yra daug baltymų: pusryčiai – graikiškas jogurtas; pietūs – suši; vakarienė – lašiša arba vištiena su daržovėmis ( tai yra puikūs angliavandeniai). Užkandžiams modelis renkasi sumuštinius su žemės riešutų arba migdolų sviestų.
    Modelis Bella Hadid atskleidė, kad reikia valgyti viską ką mėgsti, bet po truputį, nes jei organizmas reikalauja tam tikro maisto ir jo ilgai negauna, paskui jį gavęs, riebalų prikaupia dvigubai daugiau . Pavyzdžiui, Bella negali atsispirti keptiems sumuštiniams su sūriu bei bulvytėms fri, todėl nepiknaudžiaujant jais mėgaujasi.
    Modelis Kendall Jenner propaguoja sveiką maistą. Paprastai modelis pusryčiams valgo kiaušinį su avokadu arba avižinius dribsnius, tai jai padeda jaustis žvaliai ir energingai nuo pat ryto. Tačiau Kendall be galo mėgsta makaronus, todėl kartais leidžia jais sau pasilepinti.
    Modelio Karlie Kloss mėgstamiausias meniu tai kopūstų salotos bei avokadas su kiaušiniu. Ji teigia, kad tai tiesiog energijos „bomba“, kuri veikia visą dieną.
    Modelis Charlotte Mckinney vartoja be galo daug daržovių. Jos mėsainyje - mėsą pakeičia įvairios kruopos, grūdai. Kai modelis užsimano ko nors skanaus, pasirenka uogų stiklinę (dažniausiai mėlynių).