Ar įmanoma paaugti sulaukus 20 ar daugiau metų?

Off Canvas

 

Ar įmanoma paaugti sulaukus 20 ar daugiau metų?

Kiekvienas vaikas pirmiausia auga dėl to, jog ilgėja kaulų augimo plokštelės, kurios augant vaikui yra aktyvios. Augimo plokštelės arba epifizinės plokštelės yra specializuotų kremzlės, šalia mūsų kaulų. Iki brendimo pabaigos dėl hormoninių pokyčių augimo plokštelės sukietėja ir nebesiplečia ir taip kaulų pailgėjimas sustoja. Mergaičių augimo plokštelės sustoja plėstis maždaug nuo 16 metų, o berniukų - nuo 14 iki 19 metų.

Patį ūgį lemia įvairūs veiksniai, įskaitant genetiką, sveikatos būklę, mitybą, mankštą. Genetika taip pat sudaro didžiąją dalį žmogaus ūgio. Lytis yra dar vienas biologinis veiksnys, kuris turi didelę reikšmę nustatant bendrą žmogaus ūgį. Moterys paprastai yra mažesnio ūgio nei vyrai.

Medicininės būklės taip pat gali atlikti svarbų vaidmenį nustatant žmogaus ūgį. Augimo hormono trūkumas; skydliaukės hormonų trūkumas, kuris taip pat turi įtakos smegenų vystymuisi; achondroplazija, paveldimas sutrikimas, kai susidaro neproporcingai trumpos galūnės, ir tai gali paveikti ūgį. Kitos riboto vaikų augimo priežastys yra tam tikri vaistai, ypač kortikosteroidai ir vaistai nuo vėžio.

Gera mityba, į kurią įeina vitaminų ir mineralų, mityba padeda žmonėms augti. Ir atvirkščiai, asmenys, kurie negauna tinkamos mitybos, gali neužaugti tokie aukšti. Taigi vaikai, kuriems yra sudaryta puiki mityba, kurioje gausu kalcio, baltymų ir kitų maistinių medžiagų, galės maksimaliai išnaudoti savo augimo galimybes. Vienas puikus būdas kovoti su maistinių medžiagų trūkumu ir skatinti optimalų kaulų augimą yra padidinti vaisių, daržovių ir baltymų suvartojimą. Kiekvieno valgio metu suvartokite mažiausiai 20 gramų baltymų. Geri baltymų šaltiniai yra kiaušiniai, paukštiena, liesa mėsa ir pieno produktai. Sojos ir kituose ankštiniuose augaluose taip pat yra daug baltymų.

Fiziniai užsiėmimai taip pat turi įtakos vaikų augimui ir ūgiui, nes aktyvumas skatina augimo hormono išsiskyrimą. Deja, daugumai suaugusiųjų nėra tiek daug galimybių paaugti. Nors žmonės sulaukę 18 ir daugiau, neauga aukštesni, yra kelios išimtys. Jei esate suaugęs žmogus, kurio netenkina jūsų ūgis, galite išbandyti keletą dalykų: Praktikuokite gerą laikyseną: bloga laikysena gali sumažinti Jūsų ūgį keliais centimetrais. Taip pat galite išbandyti kulnus ar įdėklus: pasirinkite batus aukštesniais kulnais arba įdėkite įdėklus į savo batus, kad padidintumėte savo ūgį keliais centimetrais. Auginkite raumenis sportuodami, tokiu būdu jausitės ir atrodysite stipresni, taip pat galite atrodyti labiau pasitikintys savimi pagal išvaizdą.

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt